Ridtränare

Lisa Milemyr

Jag heter Lisa och är 32 år gammal. Jag har arbetat med hästar sedan jag va 15, både i Sverige och utomlands. Idag föder jag upp lite dressyrhästar samt tränar och jobbar hos a-tränare. Jag är relativt ny på Gullbranna hästförening och hoppas på ytterligare en ny lärorik termin.

Jag har lektioner på onsdagar.

Carola Gunnarsson

Jag heter Carola Gunnarsson och är 46 år. Jag har ridit sedan barnsben och tidigare varit mycket aktiv inom Laholms Ryttarförening. Jag har haft ett litet uppehåll men glädjande kommit i kontakt med Gulbranna HF och kommit igång med ridningen igen. Jag tycker det ska bli fantastiskt kul att hålla lektioner på denna trevliga, välskötta anläggningen med start i höst!

Jag har lektioner på torsdagar.

Ebba Lindström

Jag heter Ebba Lindström och är 16 år. Jag har nu gått på ridlektioner i sex år och även tagit hand om flera sköthästar. Jag har hjälpt till med aktiviteter i stallet och är med i ungdomssektionen.

Jag har lektioner på söndagar.

Clara Laurell

Jag heter Clara och är 20 år. Jag har ridit i princip hela mitt liv och älskar hästar. Jag sålde min dressyrponny i somras, med henne tävlade jag en del dressyr. Jag började jobba ridskolan hösten 2021 och ser mycket fram emot de kommande terminerna!🥰

Jag har lektioner på tisdagar.

Jeanette Ljungberg

Jag heter Jeanette Ljungberg. Jag har ridit sedan jag var 10år och haft egen häst sedan 11 års ålder. Jag har utbildning som ridledare och har arbetat som ridlärare hos Laholms Ryttarförening och här i Gullbranna hästförening sedan starten. Jag har även haft privatlektioner genom åren.

Jag har lektioner på måndagar, tisdagar, onsdagar och torsdagar.

Betty Nilsson

Hej! Jag heter Betty och jag har tävlat i hoppning i ca 7 år & har ridit flera SM både på ponny & storhäst. Jag älskar hästar & tycker att det ska bli jättekul att få vara er ridtränare!

Jag har lektioner på måndagar.